torsdag 7 mars 2013

Det går bra nu....

Jaa vad ska man säga.... Dem flesta av er vet nog vid det här laget att jag och brorsan har blivit av med lite cyklar.

Vi kom hit till Barcelona i söndags kväll, tog in på ibis här i stan på måndag morgon.
Planen var att på tisdag skulle vi dra iväg till la poma dirten för att hänga lite med svenskarna som var där, men det regnade så jäkla mycket så vi bestämde oss för att gå på gymmet istället.

Notera nu att detta är mitt på dagen, bussen står på ibis parkeringen men dock 20 meter utanför den videoövervakande zonen.
När vi kommer tillbaka från gymmet runt 6 tiden så tänkte vi ta och flytta på bussen till mitt framför hotellet så den stod lite säkrare under natten.
Men när vi öppnar skåpet i bak inser vi att det är rensat på cyklar.
Dem fick med sig Robins race hojj, två dirt hojjar, min kamera väska, gpsen och en massa poc goggles.

Dock har folk varit väldigt hjälpsamma här och frågat om vi behöver låna cyklar etc .

Förhoppningsvis dyker Robins race hojj upp någonstans men resten är nog dessvärre borta....

Det var allt för mig

Ha det//
N.wallner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar